fredag 11 februari 2011

Hur många jobbar på Colorama egentligen?

Ja, jag (Barbro) kan tänka mig att ni ställde er frågan i går när vi publicerade den här bilden. Jag tänkte berätta lite vilka vi är från vänster till höger: Carola Westman - har jobbat hos oss i cirka sex år på onsdagar. Det började med att jag (Barbro) var själv i butiken varje onsdag och då dök Carola upp och berättade att hon fått lite mindre tid på sitt ordinarie arbete. Perfekt för oss då så redan veckan därpå började hon hos oss på onsdagar. Nu är det tyvärr slut med det eftersom hon ska gå upp till heltid på sitt ordinarie arbete. Nr 2 från vänster är jag (Barbro) som driver Colorama (Karlssons Måleri i Marietad AB) tillsammans med min man Thomas.

Nr 3 är Lisa Åberg. Hon har arbetat på Colorama (tidigare Färgtema) i över tio år. Från och med i år är Lisa huvudansvarig för vår färgsättningstjänst och kommer att arbeta minst en dag i veckan med våra färgsättningsuppdrag.

Nr 4 - Caroline Lalli. Arbetar ca 90 % i butiken. Caroline har varit hos oss i tre år ca.

Nr 4 - Frida Stridh. Frida är nyanställd och har ersatt Hilda Geber som har lämnat oss för att flytta till storstaden.

Nr 5 - Jessica Karlsson. Hon städar vår butik en gång i veckan.

Inga kommentarer: