lördag 5 februari 2011

Vad har jag gjort?

Av någon outgrundlig anledning har jag bokat ett intercitytåg till Stockholm nu på morgonen och det går över Västerås!!! Hjälp! I över tre timmar ska jag sitta på ett skakande tåg utan restaurangvagn och till och med utan kaffeautomat. Ingen hit! Det är tur att jag ska träffa en så mysig väninna när jag kommer fram annars skulle jag hoppa av vid närmaste stopp. Om jag vetat att det inte fanns kaffe och mackor på tåget skulle jag naturligtvis provianterat på Pressbyrån. Jag köpte i alla fall två inredningstidningar och dessutom har jag dator och bok.

Vi har inget särskilt planerat för dagen. Vi ska ta det lugnt och bara koppla av. En grej vill jag gärna göra - besöka Efva Attlings butik på Söder och köpa en ny kedja till mitt Attlingsmycke.

Vad har ni bloggläsare för helgplaner? Renoverar ni?

Inga kommentarer: