onsdag 23 mars 2011

Full fart hela dagen!

Dåligt med bloggandet idag. Vi ber om ursäkt men det har varit extremt mycket att göra hela dagen vilket vi är tacksamma för. Kunder hela dagen, stora leveranser av varor och mycket på entreprenaden. Tack till personalen för allt jobb idag. Jag (Barbro) får dåligt samvete för de korta luncherna ni får ibland men det ska bli bättring.

Lisa och jag sköter även kontoret. Lönerna har fixats av Lisa och jag har en hel del med bokföringen som inte har blivit gjort men det blir en dag även i morgon. Caroline har varit ledig men Frida har jobbat för fullt. Jag tror inte att hon har suttit många minuter.

Nu är det kvällen och egentligen dags att ta tag i det praktiska hemma men för min del blir det lite bloggande, lite tvätt, lite mat, lite tv och en hel del tidningar jag vill bläddra igenom. Lisa köpte Elin Klings nya modemagasin, Styleby igår och den har jag lånat hem. Dessutom ligger ett nytt nummer av Kattis på köksbordet och Alcros tidning Alcrobladet. Mariestadstidningen, Aftonbladet och Svenska dagbladet ska också plöjas igenom. Man behöver även veta lite vad som händer utanför färgvärlden annars blir man nog lite inskränkt.

Inga kommentarer: