torsdag 26 mars 2009


Vad jag längtar till min sommarstuga, skoltavelplanschen och lugn och ro! Det har varit en helt del att göra den sista tiden vilket jag tycker är roligt och inspirerande men idag gick det över styr. Jag har, som ni läst i bloggen, varit på konferens i Skövde onsdag till torsdag, arbetat i butiken resten av torsdagen och därefter ställt in födelsedagskalas hos släkting och även ställt in aktiviteter med barn p g a ett möte som två personer absolut ville ha med mig i dag kl 18.30. Fixade kaffe, köpte lite kex och gjorde i ordning inför mötet och satte mig ner för att invänta mina besökare. Förutom de två kollegorna som skulle komma, kom ingen av de två som önskat mötet. Klockan 19.30 gav vi upp. Hur kan man begära ett möte och sen själv inte dyka upp? Det finns inte i min värld! Vad tycker ni?
Barbro

1 kommentar:

Anonym sa...

Onekligen mycket dålig stil. Man kan bara hoppas att du får en bra ursäkt.