onsdag 15 februari 2012

På väg hem!

Nu är jag (Barbro) på väg hem efter möte med kollegor på Arlanda. Det blir en lång dag trots att vi bara haft möte i cirka två timmar. Trots allt är det viktigt att träffas personligen ibland och inte bara ha telefonmöten. När jag åkte från Arlanda skickade jag sms till min chef från länsstyrelsetiden, Birgitta Hederstedt, och frågade om hon hade tid för mig en timma och det hade hon. Vi träffades över ett glas vin på Royal Viking och försökte på kort tid gå igenom vad som hänt sen sist (flera år sen). Det var så kul att träffas!

Nu har jag med Lisa i telefon. Hon och Caroline har tagit hand om butiken idag. Det har gått bra men det blir mycket att hålla i när man bara är två. I morgon är vi på plats hela gänget. Timo från Midbec har besökt vår butik idag med ett antal nyheter på tapetfronten. Bilder kommer senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att Du ringde Barbro - härligt att träffas!Även om åren går emellan våra träffar, så är det inte svårt att ta upp tråden. Ses snart igen!