onsdag 30 december 2009

Dagen före nyårsafton!

Jobb idag . Jag, Hilda, Lisa och Carola har arbetat. En hel del kvar att göra med inventeringen och de jobbar på som tusan min kära personal. De är fantastiska. Jag har inte behövt inventera en grej än. Imponerande! Det är ganska lugnt i butiken men ändå håller en del på att renovera trots jul och nyårsfirande. Jag smet innan stängning i dag för att handla inför nyår. Helt galet i mat- och dryckesaffären. Hur mycket folk som helst! Vi har i alla fall handlat det mesta inför morgondagens firande. För min del blir det en vit nyårsafton då vi har två tonåringar som är på nyårsfest.

I morgon är butiken öppen 9 -14 och jag arbetar ensam. Det känns inte ok att personalen ska behöva arbeta nyårsafton. Blir ni många i morgon får ni ha lite överseende och kika på lite tapeter under tiden ni väntar på er tur. Vi har så mycket nytt och kul att visa så det ska nog inte bli något problem.

Vi vill önska er ett riktigt Gott Nytt År!

Inga kommentarer: