fredag 16 juli 2010

"Teknikern" har köpt en ny mobil!

Min (Barbros) gamla mobil blev vattenskadad när jag stoppade regnet från att ta över vår källare. Mobilen låg i målarbyxorna vilket den inte klarade av. Innan jag köpte en ny konfererade jag med min kollega Lisa som befinner sig på semester i Västervik. Hon är väldigt medveten om mitt tekniska kunnande och rekommenderade därför mig att köpa en enkel telefon som jag lätt kan ringa med och skicka SMS. Först tänkte jag köpa en likadan jag hade tidigare men det blev en Samsung Wave. Jag är ytterst tveksam till om jag ska klara av touch och alla olika funktioner men jag har instruktionsbok och mina kollegor på jobbet. Har ännu inte lyckats ringa en kontakt utan att det blir videosamtal. Vad gör jag för fel? Bäst att kolla boken!

Inga kommentarer: