onsdag 9 mars 2011

Kurs i att tapetsera!

Hej alla bloggläsare!

Jag (Barbro) har förstått att intresset är stort för att gå på en kurs i att tapetsera och måla. Då vi, både i butiken och måleriet, arbetar ganska hårt hela dagarna har vi svårt för att ordna några längre utbildningar men finns det intresse hos er att vi ordnar en kväll då vi lär ut tapetsering och lite tips om målning under cirka tre timmar? Tanken är i så fall att våra målare är kursledare! Om intresset är väldigt stort kan vi ordna fler tillfällen så att vi inte är för många varje gång. Tio deltagare per tillfälle är nog ganska lagom! Finns intresse för detta?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Två anmälningar kan komma direkt. Toppenide.

Anonym sa...

Jag anmäler mig direkt!
Annelie

Lotta sa...

Låter som är bra idé, isåfall är jag och min sambo intresserade.

Barbro Colorama sa...

Målare Thomas är positiv till det här förslaget så senast i höst, förhoppningsvis tidigare, kommer första kvällen att anordnas!

Anonym sa...

Jag är också intresserad. Kan ni kontakta mig när det blir aktuellt?! catharinasundqvist@hotmail.com