torsdag 8 december 2011

Datasystem och bokcirkel

Vi har, som vi tidigare berättade, förkovrat oss i dataprogrammet Navision under dagen. Malin var en utmärkt läromästare och vi fick ta del av alla hennes kunskaper. Nu har Lisa varit på färgsättningsbesök i Ullervad och jag (Barbro) slutade lite tidigare för vi har bokcirkelträff hos mig idag. Det är andra gången jag är med. De andra har hunnit med cirka tio böcker. Nu till det värsta - jag har inte hunnit läsa boken jag själv valt, boken vi ska diskutera i kväll. Hur ska detta tas emot av det här etablerade gänget? Det är bäst att jag dukar extra fint och ser till att vinet har rätt temperatur. Ostbricka blir kvällens "meny". Hoppas det uppskattas!

Bilden - skål gjord av Madeleine Larsson av återvunnet material. Den är målad med sprayfärg från vår butik - Beltons!

Inga kommentarer: