tisdag 6 december 2011

Malmö i morgon!

Jag (Barbro) sökte på bilder som jag sparat med ortsnamnet Malmö i namnet. En av bilderna jag hittade är den ovan. Ni ser Jocke från Colorama Lycksele längst fram. Bilden är tagen en kväll i Malmö då regionledarna åt middag vid Lille torg efter en lång dag med möten.

I morgon är det dags för mig att åka till Malmö igen. Jag ingår i Coloramas valberedning. I mars är det dags för bolagsstämma i Colorama och innan dess ska vi i valberedningen göra vårt arbete. Jag är grön i det här sammanhanget så det är viktigt att vara öppen och lyhörd och ödmjuk. Viktigt att lära av de som varit med tidigare. Vid lunchtid i morgon har vi vårt första möte.

I butiken träffar ni Lisa och Caroline. Hälsa gärna på i butiken. Ett nytt fanérgolv från Golvabia kom in på lager idag, Polar! Det är ett vitlaserat golv, riktigt snyggt! Vi introducerar golvet med ett specialpris 329 kr/kvm (ord pris 379 kr/kvm).

1 kommentar:

Jocke, Colorama Lycksele sa...

Den där Jocke, ser lite trött ut...