tisdag 1 maj 2012

Första maj




Dottern och maken har varit på hopptävling med vår häst hela dagen. Jag har ägnat eftermiddagen åt Coloramahuset. I morgon kväll är det dags för visning nr 2 och det var verkligen en hel del att ta hand om så att våra besökare i alla fall kommer in. Ni som ska komma i morgon och läser det här - ta på er oömma kläder för det är DAMMIGT!

Verktyget till vår blogg har förändrats så därför blir inläggen lite märkliga. Jag har inte riktigt lärt mig hur jag ska göra. Helt plötsligt delade sig sidan så jag vet inte hur det här kommer att se ut när jag publicerar det men jag hoppas ni har överseende! Förresten, vilken fin dag vi har haft här i Mariestad. Det har varit marknad på Karlsholme Folkets park med ett stort antal besökare berättade en kund, demonstrationståg och tal. Hoppas det fina vädret håller i sig till fredag och lördag då vi har våra Demidekkdagar.

Blommorna ni ser på bilden växer både i och utanför rabatten vid Coloramahuset. Är det någon som vet vad det är för blomma?

/Barbro

Inga kommentarer: