måndag 17 september 2012

Ja allt blir inte som man tänkt sig!

Bild från Nobis hotell (foajén) i Stockholm

Bilden har egentligen inget alls att göra med det här inlägget. Ville bara lägga ut en fin bild som ni kan njuta av och bli inspirerade av.

Min (Barbros) dag blev en aningen rörig, i alla fall början av dagen. Mötet jag stressade till i morse, redan halv åtta, blev inte av. Jag hade bokat in fel dag. Det är nästa måndag mötet äger rum. Det var bara för mig att åka tillbaka till butiken och börja jobba. Vi fick en leverans av fem pallar kakel och klinker så fort jag kom tillbaka. Anledningen till en så stor leverans är att nästa vecka startar CC Höganäs stora höstkampanj. Välkomna till oss redan nu så ni kan ta del av alla fina erbjudanden. Kampanjen pågår året ut.

Under förmiddagen var Frida och Caroline på utbildning och sen var det min och Lisas tur. Vi är alla nöjda med utbildningen som Mariestad handel anordnar. Intressant föreläsning, intressanta diskussioner och jättekul att träffa kollegor från andra butiker. Fortsättning följer om några veckor.

Inga kommentarer: