tisdag 25 september 2012

Jag kan INTE packa!

I morgon åker vi, Thomas och Barbro, till Portugal för att delta i en konferens med Coloramakollegor från hela Sverige. Det ska bli kul men det här med att packa!!! Jag kom nyss hem och har egentligen ingen aning om vad jag ska packa med mig. Vädret verkar inte vara så där jättebra så man behöver nog lite av varje vilket för min del betyder att jag tar med mig alldeles för mycket! HJÄLP! I stället för att packa sitter jag här framför datorn och har inte ens hämtat väskan från vinden. Hur seg får man vara! Nu måste jag sätta fart. Thomas är med dottern på träning med hopphästen så han ligger i alla fall efter mig. Jag ser fyra ostrukna skjortor på strykbrädan. Vad kan det betyda? Har ni några bra tips på hur man ska packa inför en konferensresa/lite nöjen under fyra dagar i Portugal?

3 kommentarer:

Philip Jönsson sa...

2 par byxor
4 t-shirts eller linnen
2 tjockare tröjor (3 om man är en sölgris)(tröjorna ska naturligtvis passa med byxorna)
2 par skor (ett par sköna för storstads vandring, ett par snyggare)

Barbro Colorama sa...

Tack för tipse! Jag ska följa dem!

Philip Jönsson sa...

Varse goo!!!