onsdag 10 juli 2013

Testar!

Hej på er!

Jag har för tillfället problem med att göra inlägg här på bloggen. Vet inte vad det kan bero på. Ibland kan jag bara lägga in bilder men ingen text och ibland precis tvärtom. Jag har mailat min guru Madeleine Larsson och jag såg att hon sökt mig på telefonen under dagen men vi har haft så fullt upp så jag får försöka nå henne i morgon.

Vi, Barbro, Lisa och Emma, har arbetat hårt hela dagen i butiken. Det har varit kunder i stort sett hela dagen vilket vi uppskattar mycket. Dessutom har vi fått en hel del varor. Vi hann att packa upp en del men resten får vi ta i morgon. Nu är i alla fall färgförråden påfyllda och vi har fått hem två pallar av Coloramas eget laminatgolv, trestav ek och grey oak. Ett mycket bra laminatgolv till ett bra pris, 189 kr/kvm.

Dessutom kom äntligen dekorationsfolie i rött och vitt. Det har varit slut ett tag men finns återigen på lager.

Jag försöker att publicera det här lilla testet så testar jag igen lite senare med bilder. Vi får se hur det går!

/Barbro

Inga kommentarer: