tisdag 30 juli 2013

Vi lever!

Ni undrar säkert var vi är men vi är här i butiken. Det har varit så f ullt upp så jag har landat på kontorsstolen först nu men det är ingenting vi ska klaga på, tvärtom. Det har varit en rolig dag, många glada kunder hela dagen. Jag (Barbro) och Hanna har varit ensamma så därför har det varit lite mycket men det har gått bra. Caroline har sin lediga dag. Vissa dagar behöver vi vara minst tre personal i butiken, som t ex idag, men jag hoppas att kunderna inte tyckte att de fick vänta alltför länge. 

Även på Coloramahusbloggen (www.coloramahuset.wordpress.com) har det varit lite stiltje men i helgen kommer jag att göra en hel del inlägg där. Hela huset ska städas under helgen.På tisdag kommer Petra Olander från Coloramas eget magasin Mitt hem för att göra ett reportage om huset.

På bilden ser ni ett av golven i Coloramahuset. Alla golven i huset är plank, ek som vi sedan behandlat med Osmo dekorvax och därefter med Osmo hårdvaxolja.

Nu är det dags att summera dagen för att sedan gå hem och äta något gott. Ha en bra kväll så hörs vi sen.

/Barbro Colorama

Inga kommentarer: