måndag 28 oktober 2013

Ny dator!

God kväll!
Äntligen har jag skaffat mig en liten dator som jag kan ta med hem, på tåger, på konferensen, ja överallt. Allt jag behöver är installerat på datorn. Ett stort och varmt tack till Mikael på Elektronikhuset i Mariestad. Här finns dock inte alla mina bilder men det får vi fixa. Tog en exempelbild för att få lite färg i inlägget.

Det har varit en kul dag i butiken. Jag har fått min dator, vi har jobbat vidare med golvavdelningen, massor av varor har kommit och det har varit kunder hela dagen. Det är ju höstlov i Sverige och det märks att många är lediga och passar på att komma till oss, välja tapeter och kulörer tillsammans för att sen fixa till det lite hemma inför hösten, vintern och julen.

Vi har fått leverans av kuddar och plädar som vi ska börja sälja i butiken. Om ni tittar in i slutet av veckan har vi nog fått fram alla produkterna.

Nu är det dags att betala de privata räkningarna. Inte det roligaste man kan göra men så nödvändigt. Vi hoppas ni får en skön och inte alltför blåsig kväll och natt. Kanske återkommer vi under kvällen.

/Barbro

Inga kommentarer: