lördag 31 oktober 2009

Alla helgondagen!

En lugn dag. Nästan allt är stängt här i lilla Mariestad inklusive vår färgbutik. Vad tycker ni läsare om det - tycker ni att det finns behov av att välja tapeter, köpa färg, golv mm under röda dagar? Vi är jättetacksamma för era synpunkter.

Jag har övningskört med min son till Skövde, sen över Tibro och hemåt igen. Vi avslutade med lunch på en kinarestaurang, Grottan. I kväll ska våra tonåringar ut så det blir för oss att vara hemma och vara "stand by". Jag har köpt nya Plaza Interiör och Aftonbladet med bilagan Härligt hemma så det blir en slapparkväll.

Bilden kommer från Vänerblommor som öppnade i Mariestad för några veckor sen. Härlig lampa tycker jag. Ni kan läsa mer om belysning i Aftonbladets bilaga.

Plaza har jag bara skummat igenom men vad jag såg var att det handlar mycket om ränder, på både längden och tvären. Ni kan också läsa en hel del om kakel. Dags att sätta på kaffet, tända lite ljus och ta plats i soffan innan någon annan snor den bästa platsen.

Inga kommentarer: