söndag 21 februari 2010

En söndag i Mariestad!

Våra kuddar! Jag älskar bokstavskudden vi köpte på Hemtex för ett tag sen. Tänk vad en kudde kan göra!
Äntligen har jag fyllt på "hemmakontoret". Vi har ALLTID slut på pennor, block, radergummi mm. Nu har vi gott om det -just nu i alla fall!


Söndag em ägnar jag åt planering, inredningstidningar, kvällstidningar, en dusch mm. Ganska behagligt med andra ord. Middagen är avklarad. Jag är ingen kock men idag fixade jag hasselbackspotatis. lövbiff, sås och grönsaker. Helt ok eller hur?


Så här pryder vi väggarna i vårt sovrum. Vi gillar det afrikanska stuket. Ett par ramar och två tygstycken med konstverk - det kan väl räcka?


I stället för blommor!





Vår underbare granne har plogat vår gata hela dagen. Ekliden är nog den mest välplogade gatan i stan. Välkomna att flanera här!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi vill också ha en egen traktor på vår gata Kram Bettan