torsdag 29 juli 2010

Snart dags för skiftbyte!

Nu börjar det närma sig för mig (Barbro) att ha en veckas semester och för Lisas del går semestern mot sitt slut. På måndag träffar ni Lisa i butiken igen efter tre semesterveckor. Det var hon värd! Vecka 32 är hela den ordinarie styrkan på plats och då kör vi igång höstens planering. Jag och Lisa besöker Formexmässan och vi kör skarp planering av höstens aktiviteter. Det är dock dåligt med önskemål från er sida. Vad skulle ni vilja höra, uppleva, göra? Är det praktiska övningar inom färg och form som står högst på er önskelista eller är det mer föredragsform som lockar? Vi är öppna för förslag!

Det regnar i Mariestad nu på morgonen och så är det tydligen i större delen av Sverige. Ni som har semester kan med gott samvete krypa ner i soffan under en filt och läsa en bra deckare eller varför inte tapetsera om ett rum? Välkomna in till oss på Colorama Stockholmsvägen så visar vi nyheterna på tapetfronten. Det finns massor av kollektioner att frossa i!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag önskar mig temakvällar med praktiska saker som målning, tapetsering etc. Vill gärna få tips o testa innan jag ger mig på projekt. Men även föreläsningar typ Mija är alltid trevliga, som inspiration. Annelie