Jimmy Schönning och hans kollegor i programmet Äntligen hemma har designat var sin brandsläckare i ett samarbete med Brandsläckaren.se. Jimmy Schönning berättar i en artikel i Viivilla att de kände att det var en viktig och behövlig produkt som de kunde stå för. De vill uppmana till säkerhet och gick därför in i det här samarbetet. Jimmy inspirerades av en tapet när han skapade sin brandsläckare. En tapet där mönstret är en blandning av olika väggar fotograferade runt om i världen. Jimmy berättar i artikeln om sin vision med brandsläckaren -
"75 procent av bränder i hemmet startar i köket. Jag vill att den placeras, monterad, i köket och att man ska gilla att titta på den. Är den snygg får den en bra plats. Lika viktigt som en brandvarnare är det att ha en brandsläckare hemma."
Denna tvåkilos pulversläckare säljs på Åhléns i Stockholm, Göteborg och Malmö.
söndag 29 januari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar