tisdag 5 maj 2009

Äntligen en PH-lampa!

ÄNTLIGEN har jag (Barbro) fått min PH-lampa. Jag har alltid gillat den, p ga av design men även p g a att den ger ett så behagligt ljus. Jag gifte mig med Thomas som inte alls gillade lampan och därför har det tagit 14 år innan den kom in i vårt hus. När jag fyllde år i mars så hade min käre make upptäckt att lampan nu fanns i högblankt svart och helt plötsligt var den ok. Efter många om och men finns den nu i vårt kök. Lite justeringar av höjden kvarstår men visst är den fin?


3 kommentarer:

Morgan sa...

Den ger ett underbart ljus. Vi fick vår i bröllopspresent för 13 år sedan och den gör sig fortfarande alldeles utmärkt över köksbordet.

Matilda Kruse sa...

Jättesnygg!!

Rokkjer sa...

Läs om PH5 här
http://www.lauritz.com/Article/Article.aspx?article=3863&ArticleGroupId=10&LanguageId=3