måndag 25 maj 2009

Vår miniserie med start idag!

Vi kommer under en tid framöver presentera personalen hos oss på Colorama Stockholmsvägen med hjälp av en liten intervju. Först ut är Hilda!

Vem är du Hilda?

Jag heter Hilda Geber och är 21 år, född och uppvuxen i Mariestad. Nu bor jag i centrala staden.

Vad har du för utbildning?

Efter grundskolan gick jag tre år på estetisk linje med teater- och dansinriktning på Vadsbogymnasiet.

Vilka är dina fritidsintressen?

Jag dansar jazz och balett på Dansstationen i Mariestad. Dessutom sjunger jag i ett band. Jag tar gärna en fika på stan och tycker det är kul att laga mat. Älskar att resa och då gärna till en vintersportort eftersom jag gillar att åka snowboard.

Varför arbetar du på Colorama?

Jobbade tidigare på ICA men ville gärna prova på ett lite mer varierat arbete med mer bestämda arbetstider. Jag har intresse för färg och form.

Vad tycker du är särskilt kul på jobbet?

Att lösa kluriga uppgifter, att räkna åtgång, beställa och få ihop allt till en kund. Gillar problemlösning, ringa och fixa saker. Det är kul att möta mycket olika människor och se att de blir nöjda med vår service och vårt bemötande.

Tack Hilda för att du ställde upp på intervjun. Lycka till med ditt fortsatta arbete på Colorama Stockholmsvägen i Mariestad.

Inga kommentarer: