lördag 9 oktober 2010

Hem & Villamässan i Stockholm pågår just nu!

Bild från våra kollegor Colorama Tumba. Bilden visar en monter från Villamässan. Vems vet jag inte men en härlig, skön miljö. Colorama Stockholm har också en monter så jag hoppas att jag snart kan visa bilder av den. Hilda jobbar där idag. Jag (Barbro) och Lisa har varit på mässan tre eller fyra gånger men i år hoppade vi över. Nu lockar mässor utomlands kanske Tyskland. Vi vill gärna besöka mässor för återförsäljare. Har ni besökt Villamässan i Stockholm? Förresten, jag hoppas att jag kan visa bilder från mässan i Lidköping snart. Lotta, Colorama Hjo tog en del bilder men tyvärr hade hon fel på inställningen av kameran. Jag tror att fler tog bilder, så när jag får tag i dem ska jag lägga ut dem på bloggen. Vad tyckte ni om mässan i Lidköping ni som var där?

Inga kommentarer: