onsdag 6 oktober 2010

Kanarieöarna januari 2010!

Delar av Coloramagänget Sverige! Vi hade konferens på Kanarieöarna i januari i år. En hellyckad vecka med massor av kunskap, erfarenhetsutbyte och umgänge. Det är skönt att vara med i en kedja. Det finns nästan 200 st Coloramabutiker i Sverige och alla driver sitt eget företag men vi samarbetar. I varje län har vi en s k ring där vi samarbetar och samordnar mycket t ex reklamsatsningar. I Colorama Skaraborg är vi tretton butiker. Mycket av det jag lärt mig under mina åtta år som ägare av en Coloramabutik har jag lärt mig av kollegor och genom engagemang i kedjan. Thomas, ColoramaTrollbäcken, Jan-Erik, tidigare ägare av Colorama Skövde, Edith, tidigare anställd hos Colorama Skövde, våra anställda och alla härliga människor på vårt kedjekontor har hjälpt oss mycket att bli det vi är idag.

Inga kommentarer: