fredag 27 januari 2012

Kaotiskt!

Den här dagen är och har varit kaotisk. Jag (Barbro) har som sagt varit i Malmö några dagar och då är det mycket som kommer efter, speciellt på kontorssidan. Jag inledde dagen med ett tandläkarbesök och på vägen dit ringde Schenker och behövde lasta av varor till butiken. Det var bara att vända och åka till butiken och lasta in golv och tapeter. Vanligtvis är jag på plats runt åtta och det har chaufförerna vant sig vid. Nu hann jag i alla fall fixa till det innan det var dags för mitt "trevliga" morgonbesök hos tandläkaren.

Nu har jag hunnit med att beställa kök till Coloramahuset. Det blir ett kök från Kvänum Kök. Vi har fått mycket bra hjälp av Kristina Barlas som arbetar där. Därefter var det dags för besök av en representant från Duravit som berättade om sina badrumsprodukter. De har mycket snygga produkter designade av välkända designers.

Jag har även hunnit med ett telefonmöte med TV4 för att diskutera tv-reklam. Samtidigt har butiken varit fylld i stort sett hela dagen av trevliga kunder som gör om för fullt hemma. En kaotisk men mycket rolig och intressant dag.

Inga kommentarer: