söndag 30 augusti 2009

Lite dåligt med inlägg i helgen...

Hej på er! Jag ber om ursäkt för lite dåligt med blogginlägg i helgen. Det har varit fullt upp på Coloramafronten men även på hemmafronten. Ni kanske tror att jag sprang Tjejmilen med anledning av bilden men tyvärr är det inte så. Däremot slår jag gärna ett slag för loppet. Jag sprang det första gången det arrangerades och i dag tror jag det är 26:e året i rad som det anordnas. Det är stort. En tävling för tjejer i alla åldrar och för både elit och motionär. Anmäl er till nästa år. Det är himla kul att göra ett gäng tjejer tillsammans och sen kan ni även passa på att göra Stockholm. Om ni är intresserade av färg, form och design är ni verkligen i rätt stad. Vill ni ha tips om bra butiker - hör av er!
Mer idrott - just nu pågår Finnkampen (fri idrott) och det är alltid kul att följa särskilt för mig då jag höll på med fri idrott i yngre år.
Söndag eftermiddag redan - dags för sen lunch, betala räkningar, lite jobb mm. Tiden går för fort. Håller ni med?
Nästa vecka kommer de sista bilderna från vår följetongslägenhet som nu är helt klar. Dessutom kommer vi visa massor av nya tapeter.
Ha en mysig söndag. /Barbro Colorama

Inga kommentarer: