lördag 12 mars 2011

Lördag eftermiddag!

Jag (Barbro) har en lugn lördagseftermiddag. På tv ser jag matchen mellan Brynäs och Färjestad och just nu gjorde Färjestad 3 - 2. Kul tycker jag eftersom Färjestad ligger mig lite varmt om hjärtat. Tränaren Tommy Samuelsson är från Mariestad. Försöker även plöja igenom lite tidningar. Aftonbladets förstasida är skrämmande. Tsunami i Japan. Läser även senaste numret av Plaza Interiör. Kontraster!

Passar även på att kika på lite bloggar, t ex Trendenser. Hon har ca 45 ooo besökare per vecka. Där ligger vi lite i lä.

Beundrar min favorithylla och...


mina favoritvaser. Min farmor och farfar köpte dem när de förlovade sig i början av 1900-talet. Jag älskar dem, kanske mycket p g a ursprunget.

Bjuder även en bild på mig själv från 1962. Barnvagnen är verkligen retro - om den skulle användas idag.

Inga kommentarer: