fredag 29 juli 2011

Fredag och ledig eftermiddag!

Hej alla bloggläsare. Det är redan fredag kväll och blogginläggen har lyst med sin frånvaro. Sorry! Jag (Barbro), Frida, Caroline och Emma startade upp butiken i morse. Det har varit lite lugnare idag. Vi tror det är många som avslutar sin semester nu och tar det lugnt på stranden eller i stugan de sista skälvande timmarna. Frida och jag har tillbringat delar av förmiddagen på kontoret. Frida ska lära sig en del av det administrativa arbetet. Det blir inte så sårbart då om jag är borta.
Efter lunch tog jag mig lite ledigt och åkte till vår stuga för att fixa iordning lite inför gäster i morgon. Titta vad fina mina stockrosor blivit!

Ett nödvändigt ont i år! Inte så tjusigt med de här klibbiga remsorna men supereffektiva. I år är det verkligen mycket flugor. Remsorna kan ni köpa i vår butik!



Fin liten ask för hårnålar mm. Det är detaljerna som gör det!


Vi har dekorerat en vit vägg med gamla nycklar mm. Idén har jag knyckt av Robert Kos, f d marknadschef på Colorama.

1 kommentar:

Sofia sa...

Stockrosor är så himla fina!