onsdag 13 juli 2011

Vilket tempo och...

vad kul det är men jag (Barbro) får lite dåligt samvete som arbetsgivare när Hilda och Frida inte får en ordentlig lunch men i morgon är vi fyra stycken igen så då får vi lite bättre med tid för lunch och raster. Inledningen av dagen var inte så rolig. När vi fick leveransen från Osmo var det en burk som hade läckt vilket innebar att hela kartongen var förstörd. Trist för både kunder och leverantörer. Ett långt strul med leverantörer och transportföretag innan allt är klart.




Vi har köpt lite nya blommor till våra krukor utanför butiken. Lite färg skadar inte.


Terasslasyr till altanen har varit en storsäljare under dagen. Utanför butiken har vi ett stort antal uppstrykningsprover som gör det lite lättare för kunden att välja kulör.


Vi får svara på många frågor om Hagmans nya produkt Takpannelasyr. En bra och smidig produkt som snabbt gör att ditt tak ser ut som nytt!


Det är inte bara utomhusfärg vi säljer. En hel del kunder passar på att måla om inne. Vi är oehört tacksamma för att så många besöker oss och handlar av oss. Om ni har synpunkter om oss och vår service och vårt sortiment tar vi tacksamt emot det.

1 kommentar:

ClaseH sa...

Hallå Barbro! Vilken kul o inspirerande sida, jag bestämde mig för att tapetsera om i köket när jag läste dina rader. Takpanne lasyr var något helt nytt för mig, bra att veta om. Vi hörs Claes :)