fredag 13 april 2012

Telefonmöte

God morgon! Jag (Barbro) är ledig idag. Trots ledighet har jag varit vaken sen sju eftersom dottern är sjuk och jag fick ringa till Vadsbogymnasiet för att sjukanmäla henne. Jag hoppas att hon kryar på sig snart stackarn. Det är många som är sjuka just nu. Efter dusch och en god frukost ringde Petra Olander, journalist på Coloramas tidning Mitt hem. Vi hade ett långt samtal om Coloramahuset inför nästa nummer. Tidningen följer vårt stora projekt vilket vi uppskattar. Petra vill att jag fotar huset idag, både utvändigt och invändigt, för att hon ska få en uppfattning om hur långt vi har kommit. Det blir ett av dagens uppdrag.

Vi är så nöjda med gårdagens event. Hanna Wendelbo-Hansson höll ett mycket intressant föredrag och våra gäster tycktes nöjda med kvällen. Nu är vi taggade att ordna mer intressanta kvällar.

Inga kommentarer: