lördag 1 mars 2014

Gårdagen

Jag (Barbro) var ledig i går och passade på att fixa massa grejor som jag inte riktigt hinner med när jag jobbar, t ex besök hos frissan. Nu är de grå håren borta! I går kväll hade vi båda barnen hemma på middag. Mysigt!
'
Här ser ni början av dukningen. Vi har Matteusporslin i blandade färger som vi verkligen gillar. Kvällens meny blev lammytterfilé och en hederlig, gräddig potatisgratäng. Underläggen kommer från Svenskt tenn. Vi avrundade kvällen med Let´s dance. Jag kan tänka mig att det här var en kväll som såg likadan ut hos många i avlånga Sverige.

I dag har Lisa, Emma och Malin arbetat i butiken. Jag hoppas det har varit full fart och att ni kunder har hittat det ni var ute efter. Nu inväntar jag dotter Emma. Nu kom hon visst och nu åkte hon! Det var tydligen dags för besök hos hästen innan lunchen. 

I kväll ska vi på fest till Skövde. Vad ska ni hitta på?

På måndag öppnar vi kl nio som vanligt. Tapet- och golvrean fortsätter hela veckan, t o m den 8 mars.

Inga kommentarer: