tisdag 17 februari 2009

Kvällsrapport


Nu har vi kommit hem från jobbet, ätit en god middag, pratat en stund med vår trevliga granne Katarina som tyvärr ska svika oss och flytta till Resarö. Det borde vara förbjudet att lämna stán bara sådär!


Nu är det bara en dag kvar och sen kommer Ernst. Det är spännande att dra ihop 200 personer och känna spänningen - hur kommer det att bli? Jag är i och för sig övertygad om att det blir bra men spänningen finns alltid där. Ska allt det praktiska fungera? Ska vinet räcka? Kommer micken att funka? Har vi kommit i håg allt? Vi är ganska övertygade om att allt ska funka som det ska men ändå... Det ska bli kul!


Varför är det så få som har anmält sig till vår tävling? Antingen är det så att inte så många har hittat till vår blogg än (vilket vi måste ändra) eller är det så att ni är tveksamma hur man ger en kommentar på bloggen? Kryssa i anonym eller namn, skriv er kommentar och en skriv i ordverifieringen och sen är det klart. Passa på att anmäl er till tävlingen - du kan alltså vinna tapeter till ett värde av 1 800 kr om du anmäler dig senast kl 12 på torsdag. Anmälan görs på bloggen där du anger e-postadress eller telefonnummer.


Tack Lisa och Caroline för att ni har kämpat på själva i butiken idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så glad att jag hann köpa en biljett till föreläsningen med Ernst. Vad kul det ska bli!
Och jag fattar inte heller varför inte fler anmäler sig till tävlingen. Jag vill jättegärna vinna tapeter, men jag är redan anmäld.