söndag 22 februari 2009

Rykande färsk inredning



I måndags kom det nya numret av Coloramas egen inredningstidning Mitt hem. Där kan du läsa om Paolo Robertos nya badrum, inredningsduellen, tre harmoniska sovrum, experterna svarar på frågor mm. Detta inspirerande magasin kan du köpa hos oss på Colorama Stockholmsvägen för 20 kr ( rek. pris 40 kr). Magasinet kommer även att säljas på Villamässan där vi deltar tillsammans med sju andra Coloramabutiker i regionen. Missa inte Villamässan i Skövde nästa helg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur funkar egentligen Colorama-klubben? Jag ansökte om medlemsskap över webben för några veckor. Sedan har jag inte hört något.
Ska jag komma in till er istället eller bara vänta...?

Anonym sa...

Jag kollar upp det i morgon så det  inte blivit något fel.Barbro, Colorama

Anonym sa...

Du blev reg den 16 februari så det ska nog komma snart.

Anonym sa...

Kanon, då var flaskhalsen från webformuläret.
Då tar jag och somnar om tills kortet kommer :-)