fredag 24 juli 2009

Hjälp - hushållspappret är slut!

Det är helt sjukt - hushållspappret har varit slut minst en vecka hos oss på jobbet. Finns det något mer irriterande än att ha en liten fjuttig toarulle på hållaren för hushållspapper? I går tyckte jag (Barbro) att jag var riktigt redig- pantade flaskor, åkte till tippen, slängde sopor och åkte till Ica Oxen för att bl a köpa hushållspapper. Glad i hågen kom jag tillbaka till jobbet. packade upp varorna jag köpt, körde igång en diskmaskin och satte på kaffe. Riktigt präktigt men... när jag packade upp hushållspappret fick jag se att jag köpt toapapper - igen! Nu har vi minst 100 rullar toapapper och 0 rullar hushåll. Vad trött man blir!

2 kommentarer:

Bruket sa...

KOm hit och köp! Vi har ett par artiklar att välja mellan, cirka 500 för att vara exakta. Du kan välja och vraka mellan kanske Lambi eller Serla, eller varför inte något mer exlusivt som Katrin! Välkommen till vårat käcka gäng på utlastningen på Bruket!

Barbro Colorama sa...

Vi kommer direkt!