onsdag 10 februari 2010

En härlig kväll hos kost-och städpersonalen i Mariestad

I kväll var jag och Lisa inbjudna till de anställda inom kost- och städ i Mariestads kommun. De hade anordnat en mingelkväll och vi var inbjudna för att berätta om vårt företag, färg, form, trender, ja det mesta inom vår bransch. På bilden ovan förbereder jag mig inför föredraget.
I foajen dukade vi upp ett bord med broschyrer, tapetkartor och tapetprover.

Lilian på Blomsterhörnan i Mariestad hade gjort i ordning en vacker bukett med ranunklar kvällen till ära. Tack Lilian!


Här fylls salen med härliga, engagerade människor.



Ännu fler åhörare. Vi berättade om färg, tapeter, golv, kakel och klinker och mattor. Dessutom visade vi en hel del prover, framför allt på tapeter. Våra tjänster måleri, kakelsättning, golvläggning och färgsättning presenterades. Många blev intresserade av färgsättningstjänsten.


Oops, två likadana bilder igen. Jag ber om ursäkt. Vi fick en hel del frågor om tapeter, spackling, fondväggar mm mm.




Efter föreläsningen blev vi bjudna på goda sallader och bröd och trevligt umgänge. Här pratar jag med Anita Olausson som är initiativtagare till de här mysiga kvällarna.


Dessertbordet gick inte av för hackor!




Ännu mer mat! Ett stort tack till er alla att vi blev inbjudna till er och fick berätta om oss och vår verksamhet. Vilket härligt gäng ni är!


1 kommentar:

Anonym sa...

du äter väl ordentligt, jag tyckte att du så lite skranglig ut över ryggen på kortet Kram Bettan