onsdag 24 februari 2010

Presentation av färgsättningsförslag

En ganska lugn dag i butiken. Dagen före lönedag är ingen stor dag för oss i butikerna. Tapeter och kakel/klinker är det vi säljer mest av just nu. På måndag börjar vår kakelsättare Jörgen hos oss och vi har redan ett tiotal badrum på gång. Kul! I slutet av dagen presenterade jag och Lisa ett färgsättningsförslag för några kunder. Ni kan se delar av vårt förslag på bilden ovan. Det är en övervåning som ska göras om och efter besök hos kunden då vi fotograferade och intervjuade jobbade vi fram ett förslag som kunderna var nöjda med. Ljusa väggar, målning av trätaket vitt och naturfärger som komplement. Vi tror det kan bli riktigt bra.

I kväll har jag varit och tränat på Friskis och Svettis (för andra gången på flera år) och det gick riktigt bra. Hilda som jobbar hos oss kör ett danspass på onsdagar. I dag fick jag även sällskap av Edit från Colorama Skövde. Roligt och nyttigt! Har ni lust att röra på er? Kom till Hildas pass på onsdagar kl 19.30.Kan jag så kan alla!

1 kommentar:

Hildur - fixaodona sa...

Den rutiga tapeten har jag också använt i en färgsättning jag gjorde i höstas. Den är vansinnigt snygg och den färgställningen du visar på bilden är min absoluta favorit. Jag valde dock att sätta den rutiga tapeten på tre väggar och en enfärgad som fond. Med eklister och dörrfoder i ek. Det blev otroligt snyggt! Om jag får säga det själv... ;-) Skämt åsido, kunden blev jättenöjd han med!