lördag 2 oktober 2010

En heldag i Stockholm!

Nu är det natten och jag är hur pigg som helst men resten av gänget var dödströtta så de sover. Jag sitter vid datorn en stund innan sömnen knackar på. Den söta "bollen" på bilden ovan pryder vår hotellbar. Vi bor på Birger Jarl men tyvärr inte i något av designrummen. Ska fråga i morgon om något är ledigt så jag får kika in.
Några av oss åt lunch på Sturehof. Det blev strömming och mos!

På kvällen åt vi en god middag innan musicalen.


We will rock you heter musicalen vi såg. Queenlåtar blandat med en ganska trivial historia. Själva handlingen kunde varit bättre men musiken var kanon.
Kvällen avslutades med en promenad från Djurgården till vårt hotell på Tulegatan. En korv med bröd hann jag med också. Nu sitter jag som sagt vid datorn och dricker Loka när resten sover. Dags för mig med kanske.
God natt!

Inga kommentarer: