måndag 4 oktober 2010

Villaliv

I brevlådan hittade jag gratistidningen Villaliv. Hur många sådana tidningar finns det egentligen? Bläddrade snabbt igenom den och jag tyckte att de hade en del trevliga reportage bl a om familjen som när de väntade sitt första barn flyttade tillbaka till rötterna. Intill föräldrarnas gård byggde dottern och hennes man sitt drömhem, helt i gammaldags stil! Köket är stort och många personer får plats samtidigt. En köksö med ett extra vattenutkast stod högt upp på önskelistan. Pärlsponten är kombinerad med en lugn tapet. Kika gärna i er egen tidning och bli inspirerade.

3 kommentarer:

Judita sa...

Hej! Roligt att du tyckte om artikeln. Det är en familj som jag hjälpte att färgsätta för några år sedan. Blev glatt överraskad själv när jag såg det i tidningen.
Ha det så bra i er fina butik!
Hälsn,
Judita Colorama Norrköping

Barbro sa...

Vad kul. Jag såg väl att det var ett proffs som hade varit framme!

Judita sa...

Tackar tackar! Hoppas du även gillade makovern av lägenheten i Mitt Hem tidningen som är med i detta nummer.