fredag 19 augusti 2011

Lite mer Kreta!

Vi avslutar vår lilla Kretaföljetong med några bilder från veckan. Fina krukor med palmer ser man nästan överallt.

Thomas mätt och glad efter en god middag tillsammans med våra nya vänner från Norge som ni ser i bakgrunden.



Jag (Barbro) har gjort mig iordning inför restaurangbesök. Ser inte speciellt glad ut men det var jag, lovar!



Besök i en klädbutik i Chania. Väggarna var tapetserade med en tapet från Midbecs kollektion Flair.


Jag fastnade för mönstret på den här väskan så den fick följa med till Sverige. Det lustiga är att när jag kom till butiken idag låg två kakelplattor på kontoret med liknande mönster. Hilda och hennes pojkvän ska ev sätta kakel med detta mönster i sitt nya kök. Ett litet sammanträffande!




Blåa dörrar ser man överallt i Grekland!


Färgglad lösglass med humoristisk dekoration.


1 kommentar:

I sa...

Kallas det yrkesskada när man besöker klädbutik och kollar in tapeterna?
Underbara bilder mästerfotografen. Ses snart Kram/ I