tisdag 1 juni 2010

Var är alla kommentarer?

Bild från Louise blogg, Colorama Birka
Hej på er alla ni som läser vår blogg. Vi tycker det är kul att så många dagligen är inne och tar del av vad vi skriver men vi saknar kommentarer. Vi blir jätteglada för kommentarer och synpunkter så sätt i gång och kommentera våra inlägg. Den tionde kommentaren från och med nu vinner ett presentkort hos oss på 300 kr. Vi tycker det är viktigt att få höra vad ni tycker och tänker och vilka frågor och funderingar ni har om färg och form och allt vi säljer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var första gången jag var inne på er blogg. Och under tiden jag satt och kikade på de tidigare inlägget kom detta inlägg in och det kändes roligt att du suttit (bara några meter ifrån) och skrivit under tiden jag kikat runt.

Altanen ser bra ut även från ert håll! Det har ni gjort bra! Hoppas att ni har lite krafter kvar så ni kan fortsätta skruva när det är dags för vår altan ;)

Kram grannarna i nr 8

PS Borde inte 1:a inlägget få pris också?! ;)

HovaElin sa...

Kom precis på att jag glömt hämta ut min(Roberts) vinst på 500 kr från Wilmers rums renovering... Får bli nästa gång! :)

Förlåt att jag inte kommenterat så mkt på sistone... ska bli bättre!

KRAM

Anonym sa...

Vi lider också av kommentarsbrist....men vi så länge man har besökar på bloggen och att man hinner uppdatera den får man vara nöjd tycker jag. / Jocke