söndag 18 augusti 2013

En annorlunda tapet och lite annat smått och gott!

Hejsan! Nu är vi på G igen efter gårdagens 60-årskalas. Vi har faktiskt varit igång sen klockan 10 trots fest igår. Vi har varit i Coloramahuset. Thomas är kvar än och målar och grejar. Jag har dammsugit hela huset, beställt tillbehör till badrummen dvs toalettpappershållare, krokar, wc-borstar mm. Försöker även planera garderoberna så vi får så bra planlösning som möjligt. Det är inte helt lätt.

Nu befinner jag mig i butiken och fixar en del på kontoret - betalar fakturor, fakturerar, bokför, ja det som måste göras när man driver ett företag. Många tycker det är tråkigt med alla papper men gammal "länsstyrelseräv" som jag är så gillar jag det!

På bilden ser ni en tapet från Intrades kollektion Club. Helt klart annorlunda. Vågar ni?

Inga kommentarer: