lördag 9 november 2013

Slappardag

Den här lördagen har jag ägnat mig åt en enda sak - slappat! Egentligen var det planerat jobb i huset hela dagen men luften gick ur mig och jag valde istället sängen, soffan, tidningar och böcker. Hur skönt som helst. Det är viktigt att göra ingenting ibland och en så´n dag blev det för mig idag. Thomas har varit energisk. Hela dagen har han varit i Coloramahuset och fixat. Nu sover han gott och jag tittar på en halvdålig film. Vad har ni för er en lördagskväll i november?
 
I morgon är det Fars dag och vi har planerat en middag för Thomas på kvällen. Dottern Emma har lovat att vara kock.
 
På måndag är det full fart igen. Dagen inleds med frukostmöte med Mariestad handel och sen är det telefonmöte med valberedningen inom Colorama. Det är andra året som jag sitter med i valberedningen. I mars varje år har Colorama bolagsstämma och då väljer vi ledamöter till Coloramas styrelse. När alla möten är klara är det dags för butiksjobb, kontorsjobb och allt annat vi har för oss på Colorama Stockholmsvägen.
 
Välkomna till oss!
 
 

Inga kommentarer: