Hej igen
Vi har tidigare lagt ut en fråga till er men har tyvärr inte fått några svar. Vi är jätteglada om ni vill svara så vi får lite reaktioner från er kunder och på det sättet kan bli ännu bättre.
Fråga: Vad förväntar du dig när du besöker en färgfackhandel (t ex en Coloramabutik) när det gäller utbud och service?
tisdag 20 januari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Det absolut viktigaste för mig är en kunnig personal, som kan svara på alla möjliga konstiga frågor man kan ha som väldigt grön hemmafixare. Jag vill kunna få tips och goda råd på färg, penslar, tapeter, olika typer av behandling för golvet osv osv (och det är ni ju redan jättebra på). Sen fick jag en idé också:
Eftersom vi renoverar ett gammalt hus så skulle jag tycka att det vore roligt om det fanns en byggnadsvårdsexpert som bara satt och svarade på frågor i butiken (en gång i månaden t.e.x.). När det gäller utbudet så vill jag ha gärna ha fler miljövänliga alternativ. I övrigt vill jag bara tillägga att ni gör ett jättebra jobb, och man får alltid ett trevligt bemötande.
Hej Anneli Tack för ditt svar och dina fina ord. Det där med byggnadsvårdsexpert ska jag lägga på minnet! Tack för tipset.
Barbro, Colorama
Skicka en kommentar