söndag 29 mars 2009

Innebandy - igen!

Nu skriver jag om innebandy igen på en blogg som ska handla om färg, tapeter, golv och kakel, Colorama, form, trender mm. I morgon ska det bli ordning på torpet igen men jag vill bara berätta om Mariestads duktiga innebandylag, IBK Lockerud. I går åkte jag, min man och några vänner till Skärblacka utanför Norrköping för att heja fram laget. De spelade mot Vingen och hade de vunnit med två mål skulle de varit klara för div 2. Så blev det tyvärr inte men de gjorde en bra match, speciellt den sista perioden och de har gjort en mycket bra säsong. Lycka till i fortsättningen killar!

I dag kl 15 spelar Lockeruds tjejer för en plats i elitserien. Gå till Vadsbohallen i Mariestad och heja fram dem.

Nu är det dags att ägna sig åt tvätt, betala privata räkningar, fixa lite och försöka hinna med en promenad. Stegtävlingen ni vet! Jag försämrar verkligen vårt lags resultat så det krävs en förbättring.

Ha en bra söndag!

Barbro, Colorama Stockholmsvägen

Inga kommentarer: