tisdag 10 mars 2009

Sport, sport, sport....


Jag är extremt trött på herrarna i huset som vill se sport på tv alla tider på dygnet. Har lust att göra som dotterns häst, köra huvudet i gröngräset. Visst, jag tycker också det är kul med sport men bara i lagom doser. Nu har Champions League startat på tv och då har jag inte en chans. Liverpool möter Real Madrid och just nu leder Liverpool med 2 - 0. Intressant eller hur? Jag hann i alla fall titta på Bygglov som denna veckan hjälpte en familj i Töreboda. Inredaren Mija är väldigt duktig. Allt hon gör blir urläckert och det verkade som familjen blev supernöjda. Hon är så duktig på att läsa av vad familjen gillar och kommer att trivas med.
På fredag åker vi, som jag tidigare nämnt, till Coloramamässan i Stockholm. Vi kommer att rapportera direkt därifrån men redan nu kan jag berätta att vi kommer att köpa in gråsvart klinkers i storlekarna 30 x 30, 20 x 20 och 10 x 10. Jag tror att de kommer att ligga på ett bra pris ut till er kunder. Det är så bra att få tag i klinker av samma sort i olika storlek. Tänk bara badrum - de stora golvytorna kan ha 30 x 30 plattor och i duschen kan man använda 10 x 10 eller 20 x 20. Dessutom kan man göra en markering upp på vägg, t ex bakom toastolen med en av storlekarna. Snyggt!
Fråga till er som läser vår blogg:
ÄR DET NÅGOT SOM NI SÖKER EFTER MED LJUS OCH LYKTA SOM VI KANSKE KAN HITTA PÅ MÄSSAN? FRÅGAN GÄLLER BÅDA FÄRG, TAPETER, GOLV, KAKEL OCH KLINKER.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni kan väl kolla upp om ni kan hitta något nytt fräscht som ni kan ta med i analysen ni gör till oss just nu.

Anonym sa...

Nu har vi ett förslag till er. Ring gärna så bokar vi in en tid.
Lisa och Barbro

Anonym sa...

Jag tycker tapettrenden just nu verkar vara väldigt färgstarkt och mycket stora mönster. Jag letar efter lugna tapeter, gärna mönstrade, men diskreta och jag har faktiskt svårt att hitta något som jag gillar. Det jag är ute efter är något ganska klassiskt, som inte blir omodernt om tre år. Det får ni gärna hålla utkik efter. :-)

Anonym sa...

Hej Nellan

Det lovar vi att göra. Redan nu kan jag tipsa dig om Duros kollektioner som ofta är mer diskreta. Vi återkommer med mer tips.