måndag 23 mars 2009

TÄVLING

Vi förlänger vår tävling som vi startade den 17 mars p g a att bara en har anmält sig hittills. Då blir det ju ingen tävling! Du har chansen att vinna färgsättning av ditt hem. Jag (Barbro) och Lisa kommer hem till dig för en timmas konsultation och sen är du välkommen till vår butik då vi presenterar vårt färgsättningsförslag.

Passa på att tävla nu! Tävlingen pågår till och med den 15 april. Det enda du behöver göra är att anmäla dig på bloggen och motivera varför just du vill ha hjälp med färgsättning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul det är med alla era tävlingar! Nu är vi ganska så klara med hur vi vill ha det hemma, så den här gången anmäler jag mig inte. Men jag är väldigt glad över sopkvasten som jag vann och som jag lovar komma och hämta snart. :-)

Anonym sa...

Känns inte riktigt rätt för vår del heller, vi har ju redan haft er på besök och är mitt i arbetet. Men jag ser fram emot nästa :-)