lördag 31 oktober 2009

Chokladsuget slog till!

Än har det inte blivit så mycket avkoppling i soffan. Sonen ville ha skjuts så det var bara att ge sig ut i mörkret (vad tidigt det blir mörkt nu). På vägen hem åkte jag förbi Netto, en butik som jag bara besökt en gång,när den öppnade här i stan. Jag hittade lite nyttosaker och det fanns de märken jag brukar köpa, det trodde jag inte. En skräpbok, choklad och lite annat åkte ned i korgen.
Helt plötsligt får jag syn på överkast mitt bland konservburkarna!? Märklig butik. Dottern har inte haft något överkast och jag tycker det är så ofräscht utan men det tycker inte hon. Köpte ändå ett svart till henne eftersom hon har svart, vitt och rött i sitt rum. Hon tyckte det blev riktigt snyggt. Nu får vi se hur ofta det kommer på!?!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Det var ju väldigt snyggt med överkast, men man hinner ju nästan aldrig lägga på det innan det är dax att lägga sig igen.
Kram Bettan

Barbro Colorama sa...

Visst hinner du om du försöker!