måndag 11 januari 2010



Home Spring 2010, HM Homes vårkollektion. Jag skrev några rader om den tidigare men vill ändå slänga in en bild till på bloggen för att vi ska få vårkänslan. Härliga kulörer som gör oss glada. NU längtar jag verkligen efter våren. Gör ni det också? Jag har köpt gula tulpaner som pryder köksbordet för att få in våren lite. Utanför är det fortfarande isande kallt. I dag har jag till och med fått köpa mig överdragsbyxor på Team Sportia, och då har det gått långt. Det är omöjligt att ta en promenad i jeans och jacka. Benen blir som två fiskpinnar! Visst är det fint ute men det är för kallt. Den 23 jan åker vi till Kanarieöarna med kollegor från Colorama i Sverige. Det är 20 grader varmt i Las Palmas idag, 40 graders skillnad!!!
Vad gör ni för att få lite vårkänsla hemma? Har ni några inredningstips att dela med er till oss andra?

Inga kommentarer: