onsdag 6 januari 2010

Trettondagen!

Efter en lång sovmorgon och god frukost åkte jag till min favoritbutik Gårdsbutiken Stallet i Jula, för att kika lite på Carinas rea, 50 % på hela butiken! Carina säljer både kläder och interiör!
Här är Carina i full gång och slår in en försenad julklapp till min brorsdotter. Hon har, som jag skrev tidigare, kommit hem från Peru nu och då ska hon naturligtvis få en liten julklapp!
Bild från interiördelen!


Mer interiör. Romantik!




Jag hittade en hel del kläder idag och dessutom ett par skor - röda! Jag som är svart av mig vet inte riktigt vad som hände men de är underbart sköna - och höga. Jag är 176 cm utan skor så nu lär jag synas med dessa skor på mig men med min svarta outfit kanske ett par röda skor kan pigga upp feststassen!





Inga kommentarer: