söndag 16 maj 2010

Information från alla håll!

Har du tänkt på hur mycket information man tar in varje dag? Informationen flödar in från alla håll. I dag har jag hunnit med info via datorn (e-post, facebook, bloggar mm), dagstidningar ( i mitt fall Svenska Dagbladet och Aftonbladet med bilagor), sms i telefonen, vanliga telefonsamtal mm mm. Man undrar ibland hur mycket människan klarar av att ta till sig. Hur hanterar ni t ex de stora högarna med direktreklam som ni får i brevlådan? Läser ni allt, delar av det eller slänger ni hela högen? Intressant för oss att höra då vi naturligtvis vill göra reklam för oss själva men på rätt sätt.

1 kommentar:

Linda sa...

Jag delar alltid upp högen..Sådana där stora schabrak reklamblad som tex Siba orkar jag inte med..Sedan har vi ju de allra tråkigaste..Bygg Max , Beijers tex .Som ser likadana ut varje vecka..Men jag skulle inte vija vara utan reklam..Tycker det är roligt att läsa vissa..
Kram Linda